2017. november 1., szerda

LUCIFER A FÉNYHOZÓ SZAVAI A MAGYARSÁGHOZ A SZABADSÁG KINYÚJTOTT KEZE FELÉTEK - osszátok

LUCIFER
A FÉNYHOZÓ
szavai a magyarsághoz

Fenn lebegek a világ tengelyén,
Aranyban mutatom nektek az utat,
Fogjátok meg a kezem,
Én vagyok a Szabadság,
Én vagyok a magyar nép szava.

Kövessetek, érezzétek
Kik vagytok ti valójában,
Egy megtaposott elfeledett nép
Pont mint én - meghurcolt név
Meggyalázott, eltiport nemzet.

Egy vagyok veletek
Ti egyek vagytok velem,
Visszatértem, mert hisztek
Visszatértetek, mert hiszek
Bennetek.

Nem könyörgünk,
Nem alkudunk meg,
Nem törünk meg,
De letérdelünk ha azt kell tennünk,
Ha bárki tudja, mi az alázat,
A magyar nép tudja.

A fény vagyok,
Az erő vagyok,
A kinyújtott kéz vagyok a káoszban,
A kulcs vagyok a bezárt ajtóban,
A szív vagyok a magyarság
Kómába esett haldokló testében.

Én vagyok a remény,
A fületek, a szemetek,
Az élet és a bátorság,
Az odacsapó ököl
Mely nem üt, hanem tanít,
Mely simogat ha kell,
Mely rendet rak, ha kell.

Ne féljetek magatoktól
Ne féljetek tőlem,
Ha tőlem féltek,
Magatoktól féltek,
Ne higgyetek a hazug szónak,
Az emberi tudatlanság mély posványának.

Sokkal többek vagytok ti,
Mint mindaz, ami körülvesz titeket,
Többet ér egyetlen szavatok,
Más százezer üres szavánál,
Ti vagytok a Föld utolsó reménye,
Ti vagytok a jövő,
Ti vagytok az Új Világ.

Higgyetek magatokban
És megtaláltok odabent
A lélekben a tudatban,
Mert én ti vagytok
Ti pedig én.

Mutassátok meg a világnak,
Kik vagytok és mire születtetek,
Mondjatok nemet a zsarnokoknak,
A titeket lealacsonyítóknak,
Akik azért teszik mindezt,
Mert éppúgy félnek tőletek,
Ahogy tőlem félnek.

Az igazságtól.
A valóságtól.
A szeretettől.
A beteljesült élettől.
Attól hogy egy nap egy nép
Akit a világ porszemként kezel
Felemeli a fejét,
Megemeli a szavát,
És kimondja, amit más nem mer:
ELÉG!


Eszter
2017. július 5.
A magyarság Őstenének, Baálnak
/Lucifer a Fényhozónak/ a szavai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

itt tudod velem felvenni a kapcsolatot:
szabadulas777@gmail.com

A FÖLD ÉS A SZÍRIUSZ ŐSI SZÖVETSÉGE A GLOBÁLIS EGYENSÚLYÉRT

A Föld és a Szíriusz ősi szövetsége a globális egyensúlyért Meg fog mutatkozni a kapcsolatodban és a kapcsolódásodban Mag Piramis terem...